Godmorgon sunshine.

Haha Taggat att lyssna på Godmorgon världen med Jimmy Jansson ?
Det hade lina gjort iallafall ... eller ? ; )

Vakna en aning bakstel efter en flarra vin som fick en att lulla till lite,
men värre än så blev det inte, för bästa lauris som hälsa på kasta in
handduken vid 3 och försökte sova i min säng obäddad med överkastet
som täcke, Jag tyckte inte de va någon bra ide ... :D
Pattsan & Carro kom också och hälsa på .. spela nintendo wiii . synd
att man vann då ...

Idag idag, pigg som attans trots vinets inverkan pallra jag mig upp och
har dragit iväg fyra tvättar, bara torkningen som återstår, men nu lär
jag skynda mig och pallra mig in till stan, ska på hudvårds analys,
ska bli intressant och se hur det går till, pattsan tycker det är tråkigt
men snäll som hon är tar hon en för laget och följer med ;) ...
Få se om laura kan ta sig upp ur soffan med sin bakfyllekrämpa.

Har inget mer invecklat att skriva om mer än att jag är ute i dålig tid igen
så nu lär jag skynda mig.

CIAO!

KOLLA KOLLA!

försten alla mina vänner som är föräldrar ... bloggtävling
http://www.bloglovin.com/apoteket
tåls att kikas in iallafall : )

Kommentarer
Postat av: sara

ha en bra dag!

2010-03-22 @ 14:14:43
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0