Dagens bokstav är P ....

P som i ....

playlist - jag kanske har den bästa eller dom bästa playlistorna på spotify, love it .
p.skiva - är inte helt fel, sjukt skoj .
pizza - är en bra kombination med en bakfylla.
paulina - sällskap av denna underbara människa har förgyllt min ledighet.
packad - var jag i söndags, längesen så jag tyckte jag va värd det. och massa fiskshot ;P
positiv - till kompetens utvecklingen i mitt liv ;)
prägel - Min kommentar "Johanna kan det där med att sätta personlig prägel på saker och ting"

.... end of the p ;P .....

En helg med jobb och 14 dagars jobb i streck. men här är jag och jag lever.
avslutade dom dagarna med en trevlig fylla i hopp om att lära känna sina kollegor
lite bättre. alla blev fulla, och massa shot, som det ska med andra ord, all in! ;P ...

Så idag fick man veta att man levde när man vakna . men vad gör de om hundra år.
sen kom spritångesten smygandes, hahahaha ...

Jag funderar på att klippa mig, har visserligen många funderingar i mitt huvud som vanligt.
Så jag ska ta mitt förnuft till fånga och införskaffa mig lite beautysleep, funkar inte att vända
dygnen lika ofta som man byter underkläder ... typ aldrig, närå! hahahahha ;P

Ah, men vi säger väl så ...
Hörs.

Jag gillar´t! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0