amen sådärdå.

då har jag avklarat 14 arbetsdagar
10 på båten
2 på skolan
och 2 på heartan.
Kaching!
Därav min underliga dröm inatt, drömde en hopblandning av alla jobben
i en och samma dröm, kollegor från ena stället befanns sig på det andra
ett totalt virrvarr, det bästa är att jag stod på cindy vid ingången av puben
och sålde pyttipanna och hamburgare på en vagn, hahahahah sjukt flummig
dröm kan jag lova att det var.

Vakna upp och kände mig hjärndöd imorse, förkylningen hade tagit om också.
Tackar för det. Hes, snorig och huvudvärk. pöh, äntligen får man va ledig
ett tag.

Ikväll, blire mys med mina tre vapendragare, nintendo wii, vin och ost
står på schemat och det låter inte helt fel vill jag lova. För idag har jag helg.

En sak är också säker, sjukt drygt att trängas med fulla människor, höll på att
flippa igår, men tiden går fort när man har roligt, så det var bara knata på och
plocka glas, för ngn gång tar det ju faktiskt slut.

nu ska jag städa igen för jag är mästerexperten på att riva till och dra fram prylar
och inte plocka undan efter mig, så det ser alltid ut som någon öppnat min dörr
och slängt in en bomb i lägenheten.

Så ett, två, tre ... städtajm och en duschning på detta så ska ni se att det blir
förjävla bra.



Jag gillar´t!

förövrigt suger det att det snöar ute.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0