Sömnproblem?

Ja, något liknande är det iallafall, vid halv ett sa jag att jag var trött,
och jag och paulina tänkte att vi skulle sova, men jag gick på högvarv,
och klockan är snart halv fyra och jag sover inte än, det är irriterande,
jag behöver sova, jag ska upp tidigt och göra massa saker, jag vill
inte vara trött? Men något fel är det ju. haha och då har jag ändå tränat
tre gånger igår/idag ... hrm.

jag ville mest beklaga mig över detta lilla i-landsproblem.

fastna även på pricerunner, skulle vilja ha en systemkamera,
det blir så skarpa och fina bilder när man fotar, spelar ingen
roll på vad för bilderna blir alltid bra, jag vill haaaa! : )
typ som denna bild som jag låna ;)



systemkamera i want! i liike...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0