När lär man sig?

Det går inte att lära gamla hundar att sitta eller?
Paulina känner mig för väl, när jag lämnar dig kommer inget att bli gjort.
Sant som det var sagt, så tyckte jag syndom mig själv så jag unna mig
själv 20 min i solariet, sen lagade jag lite käk, så att blodsockret kunde
höjas lite och så jag kunde piggna till för att fortsätta.
Jag fastna i soffan? Vad braaaaa! Kan även tillägga att jag har iallafall
börjat med packningen inför göteborg, och som vanligt har jag slängt
i huuuuur mycket som helst, det här kanske jag kommer använda,
det här vill jag använda, det här kan vara bra att ha. suck för mig?
Strunt samma, det är ändå jag själv som blir drabbad av mitt släpande,
Men för det finns det tusen andra saker jag borde ha gjort innan jag
åker imorgon, klockan tickar och jag bör sova, Jag blir så trött på mitt
jag ska, jag borde, jag måste ? Varför lär man sig aldrig för?
Ja, det lär inte bli många timmars sömn i mitt snigeltempo.
Fast för en gångs skull är det roligt att packa med sig kläder som sitter
som det ska, fick mig en smärre chock efter jag börjat träna igen,
vad som hänt med mig på en månad. Hejdå dubbelhaka liksom!
men som vanligt så ser man ingenting förrän det är försent om ens det?
Tur att någon form av väckarklocka ticka, Så nu är det till att fortsätta träna,
så det blir någon ordning på ens liv. Vilket jag också borde hinna imorgon
innan jag åker. Det är nästan så jag skrattar åt mig själv hur kass man får vara.
Försöker jag sova så lär det väl inte vilja ske det heller.

 

Hejdå, du fula, du osunda, hejdå dubbelhakan! hahahahahaha.
Vilken katastrof ....
Jag välkommnar istället vägen till något sundare, något finare och
något bättre ...

-

Jaha, hade jag tid att sitta här kanske? Förmodligen inte ...
lär väl kanske ta igen obloggad tid? näe inte det heller.

-

NÄEJ! nu går jag och lägger mig och fångar dagen imorgon istället.
Vi ses i det kära Göteborg. Jenni here i come!

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0