Impulsiv.

är jag, nähä ?

Följde med folket till sandviken, blev bjuden på fläskfile & potgratäng,
jag skulle dock prompt ha morötter till. viktigt med grönsaker till maten. sådeså.

Tog några kalla cider, fortsatte till Högbo Qvarn och spelade minigolf, 8 pers.
drack lite bibba, så ja, jag är impulsiv, Jag skulle ju fortsätta träna och va
en duktig tjej, men icke, men semester är bra, impulsivt är bra, men inte sen när
semestern är slut ; ) kan offra midsommarhelgen till lite fest, men sen får det
var bra, hatar dagen efter när man vaknar med antingen huvudvärk, eller illamående,
eller trötthet, usch och fy! ...
Fast ja har visserligen lovat bort mig. hrm. lagomt är bäst isåfall.

Jag träffa världens största hund igår. gigantisk. spännande.

sen gick vi på åttan & på afterparty, lite segt dock. men fick ju lyssna på dropkicks, viktigast!

Jag somna, och vakna av ett enormt sendrag i min högra vad, det var inte skönt,
och trötta ögon och skallebank. hjälp ?

lite mat & vila gjorde det dock bättre, ska pallra mig till bettan och tycka synd om mig
själv, och jag skiter i att det är sol ute. för jag har förstört min dag och missat min tvättid,
bara för jag tycker det är kul att vara jag, och vara impulsiv ;)

Ska dock göra ett ryck, bästa lauris är på inkommande, det gillas!



Så här kan de se ut när man äter käk på festival. ROCKnROLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0