Baksmälla.

gårdagen när man hoppar på bussen, så somnar en johanna lite trött mot bussens säte.
vaknar vid -tada- slutstationen, så med två tunga väskor var det bara till att börja knata.
hemma har jag nu två timmar att döda. så jag underhåller mig själv med egna intressen.
och pallra mig efter en dusch mot jobbet. fruktansvärt lugn kväll, kanske fick en
timmes rush. men om man ens kan kalla det tryck? All publik var förmodligen och härja
på festivalområdet.
Det roliga är att trots att jag inte drack en droppe och vakna nyss så känner jag mig
bakis, fattar inte ? är det för man står och andas in fyllonas härliga breathe ?

idag så står det massa saker på schemat.
Boka klipptid, färga hår, fixa tvättid, eller tvätta?
börja flyttpacka, kolla om man kan göra kopia
på en nyckel, pumpa däcken på min cykel, vart
man nu kan göra det, and so on, and on . bläe.
Ska börja med att dra en repa på stan, och
även fast ja skulle vilja pressa i solen, finns de inte tid.

Nalkas P.skiva ikväll med Heartb.

Vi snakkes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0