Trevlig ledighet.

Onsdagskväll, en trevlig kväll med tjejmiddag a la sex brudar med god
mat och massa prat mycket trevligt, sen hem och umgås med en annan
kompis, sent som vanligt blev det pga att man aldrig kan sova som en
normal människa. Lyckades köpa ett par sjukt jävligt snygga skor också på rea.
Sen på Torsdagen var det till att göra sig iordning och följa med carro på tentafest.
Började kvällen med en flaska vin, sen vidare på Middag och dryck på Interpool,
denna kväll var jag värd en fylla tyckte jag och körda all in, vidare till en pub,
och sen ut på dans på heartan. Mådde som man förtjäna och låg i fosterställning
hela fredagen tills det var dax att göra sig iordning och jobba lite bar...
var en lugn kväll igår, inte mycket folk som går ut i januari efter juletid och allt
men det var en trevlig kväll! .... Sen idag kom familjen och väckte mig och
styrde upp lunch, sen lärde jag pappsen hur fejjan funka och mammsen fick
för sig att diska och pyssla lite här hemma, det är jag tacksam för! :)
Ikväll blir det lugnt, ska packa lite och så inför jobb imorgon i tio dagar på cindy.
kommer säkerligen bli lugnt, kan hända att man får jobba lite under löningshelgen
när det ramlat in pengar på sveriges konton. Men det är bra, för när man väl
är på jobb så vill man ändå jobba. Annars har jag inte mycket alls att tillägga,
tror jag ska slå på en film och kolla på så får vi se vad carro vill hitta på ikväll.

Skön ledighet och rolig i like, glad att jag fått ett extra jobb med något som jag älskar
att jobba med, helt underbart. :)



Tack för mig!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0