Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

tack petter för det fina sångcitatet.

Jag är den lyckligaste människan som vandrar omkring i ett par skor,
ni kanske undrar varför, jo för att det är en stor summa cash som ska
inkasseras och jag ska äntligen sätta mina fötter bakom en bar på
riktigt, riiiiiktigt helt jävla super underbart lycklig att få visa vad
jag går för på riktigt. Kan man bli gladare, förmodligen inte, drömmar
besannas, det känns bra att kunna stå upp på båda fötterna.
Känna glädje, men som vanligt blir man skraj att ngt ska sabba ens väg.
Men man kan ju inte tänka neggo heller.
Jobbar på som tusan inte många dagar som återstår,
lugna dagar dessutom så jag kuta iland och köpte godis och korsordstidningar
för min inkasserade dricks, så ikväll blire mys! :D

Men en sak är säker, kommer aldrig förstå mig på karlar när man är
intresserad är man noll intressant, när man bestämmer sig för att
skita i dom, då blev man helt plötsligt aktuell igen, får inte skiten att gå
ihop, hatar the game, hatar att man inte kan få vara på, rak eller ärlig.
vissa uppskattar de inte alla dock.

jaja hate the player and hate the fucking game.

cigg och dusch on sen worky worky.

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0