en liten jobbuppdate.

klev på dagen innan nyår, kaos på tågstations i sthlm?  Oh, ja!

Jobbade nyår, en nyårsskål var de vi fick, vi är nöjda.
Det nya året firades in i discot bestående av två gäster
som ville ha ett varsit glas vin att skåla sinsemellan med.
och vi kollade på, sa gott nytt år och back to work.
Jobbade fem nätter och klev sen in på mitt riktiga pass
så nu har jag jobbat fem dagar på det varav fem återstår.
Har väntat och väntat, äntligen hände det, men sen då?
Jobbigt läge. bläe.
Kul på jobbet, jo, faktiskt. Men ska bli skönt att komma hem.
Har varit óch skrivit in när jag vill ha semester i sommar. blir i
slutet på juli, början på augusti om allt går vägen.
annars är allt lugnt händer inte alltför mycket.
Har inte så mycket att berätta, och om jag har det så lär
jag inte skriva det här ändå.

Nu ska jag ta mig en dusch och fixa mitt hår vilket lär
ta en timme, kämpa på!

Tack & hej!


Kommentarer
Postat av: Sasse

Hur vore det om vi skulle ses när du är hemma igen? Jag skulle ju kunna pallra mig in till Gävle en kväll, hörs!

2010-01-09 @ 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0