Nummergrej liksom.

Detta är sjukt klysicht. Att dela ut telefonnummret till folk,
men det mest klyschigaste av allt är att dela ut sitt telefonnummer
till en bartender. Tänkte på det när jag fick ett nr ikväll på ett kvitto.
Ibland skriver dom ner det i smyg, eller ibland så säger dom högt,
vart ska jag skriva mitt nr då? Och det jag inte förstår med det hela är,
hur kan man som full skriva ner sitt nr till en nykter människa och hoppas
på något, och de kommer jag till nu, vad vill dom få ut av det.
Att personen i fråga ska ringa när den slutat sitt skift och undra om man ska ligga?
Hej, du jag sluta precis och jag fick just ditt nr, jag har jobba hela kvällen och
är jättetrött, mina fötter luktar illa, och jag är dränkt i sprit ... ska vi ses?
eller ... haha Not my issue ... inte direkt iallfall, killar kanske nappar på grejen
när tjejerna öser nr över dom, men ja kan ändå inte förstå tanken med det
hela, vad det är man vill få ut av det, för oftast är det en grej som
kollegorna sinsemellan står och skrattar åt, och saken rinner ut i sanden ...
några siffor på en lapp liksom . Ja, jag vet inte jag ... fick ett nr på båten,
som det stod orgie? på ... och ett nr, jo men tjena . konstigt det där.
varför ger man ut sitt nummer till bartendrarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0