Happy again.

Kan lova att de va fosterställning hela min lördag,
innan man pallra sig till pattsan och fick smaka på
hennes ljuvliga cheescake och spela lite kort innan
dom skulle på fest, och jag skulle jobba, hade lika
skoj som vanligt bakom bardisken, i like alot! : )
Kvällen flöt på bra, hade toksmet i 2,5 h så de va
bara att köra på och se glad, dock lite bitter över
utdelningen . så efter mycket skämt om de, så blir
de bättring till nästa gång hehe! ...
Fick inte många timmars sömn heller så efter man sovit
i fyra timmar så kom mamms o papps och lämna lite
post, så jag passa på att följa med dom till valbo,
blev lunching, ett inköpt av nintendo wii och lite käk
och ikeaprylar. bra bra! ... sen har jag haft söndagsmys
med mig själv. är dock väldigt trött så man ska nog inta
sovposition snart. Men ja är rätt bra på att skjuta upp
de där med sovningen.

Men imorgon kan de hända att de är den stora städ och
fixdagen, drygt men måstes.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0