glädjebesked.

denna dag står i lyckans tecken.
Jag har fått min ledighet för i sommar
beviljad, för kompetens utveckling ;)
glad, glad, glad, hemma en hel sommar
ska bli underbart, sen har jag haft ett trevligt
möte nr ett och möte nr kommer kommer bli
fantastiskt, som jag längtat ... denna
dag är en bra dag och förhoppningsvis fortsätter det så.
Ut med skiten in med eliten liksom...
Happy, Happy Happy ...
Häromdagen ville lena också skriva att jag jobbat
med världens bästa lena, så nu skrev jag det. nöjd? ;)
Idag ska de krängas jansson, nudelwok och villevikingdrinkar.
Mohahahahhaa ...

Ja, jag är glad, tack för det. I like ...

och plus att jag fått träffa bästa laurisen också.
och desstuom kashar man in lönen imorgon ...

Tjoho!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0