Dåligt uppdaterat.

Har jobbat och stått i, i tolv dagar så man har inte varit så aktiv på
uppdateringsfronten. Har haft ett skönt pass .
Kämpat på, tränat både morgon och kväll, iallafall dom första sex
dagarna ... bästa är att dom tagit in en personlig tränare som man
fick massa tips av, så jag har ändå varit duktig och druckit
soda vatten hela passet o tränat, utom något undantag, ajjabajja! :d
Passa även på att gå ut och äta  trerätters när vi va fyra tjejer som
sluta samtidigt, tidigt på kvällen för en gångs skull, mycket trevligt!
Har nog också dragits med mitt livs träningsvärk, har spelat fotboll
två kvällar, sprang för kung och fosterland har nog inte rört mig sådär
mycket på väldigt, väldigt länge, men sjukt roligt va det, skönt o
få lira lite boll, i like! :) Jag & grabbarna som vanligt, kanske var kille
i mitt tidigare liv. tss ... undra om man gjort något annat skoj, kanske
inte riktigt, skoj o skoj, har väl jobbat, stanna två dagar extra på
en helt ny avdelning där jag inte varit förr, när man väl lärt sig så
var det dax att åka hem. Jag fick även en liten symbolisk sak, det
blev jag väldigt glad för, mycket snällt gjort!
Så pågrund av att ja va på en annan avdelning sluta jag elva på dagen,
vilket är lyx annars är man klar närmare halv fyra, så jag hann käka
lunch, sova, packa, duscha och ta mig en drink eller två, sen ramla man
av båten och knäckte en bira på bussen hem, för en gångs va de roligt
folk på bussen hem som bjurra på käk, för personen i fråga ville inte
äta själv, roliga prickar, fick ett impulsivt infall och drog och festa med
dom men kasta in handduken vid 4 på morgonen, behöver lite beautysleep
om jag ska orka stå i en bar med fulla människor ikväll. och bli kompetensutvecklad, hehe! :)
Jag gillar´t! Kanske det bästa som hänt på väldigt, väldigt länge.

Men nu har jag svirat om, ska pallra mig till pattsan och hälsa på henne
innan det är dax för lite jobb, sen får man se vad denna ledighet erbjuder.

Sup & Svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0