Nu fortsätter vi ...

denna vecka så har karaktären fått gjort sitt både på bra vis och dåligt vis, har sovit som aldrig förr men också tagit mig i kragen och varit till körskolan och kört och pluggat i flera dagar, så nu börjar de kännas som det är dax att man är på väg att få ta det där körkortet som man skjutit upp i hundra år, så det är bara fortsätta plugga, plugga, plugga men jag hatar teorin, för det är så mycket man ska försöka få in i skallen, men jag kan nog mer än vad jag trodde när läraren förhörde mig lite om olika regler, sen att jag målar upp en bild och bestämmer själv vilket svar jag tycker är rätt är en helt annan femma haha. men det är bara försöka hinna klart så mycket som möjligt så nästa gång jag kommer hem så kommer jag göra alla proven plus halkbanan, så det gäller att köra på nu, ska träna lite med pappsen i helgen också på det där förbannade dragläget, men der blir nog bra, om jag slutar vara så hispig haha.
Har även bokat in en tatueringstid i januari, så det ska bli spännande, men satan i gatan vad ont det kommer göra eftersom den ska sitta vid revbenen eller på sidan av magen, så man kanske ska börja träna bort fläsket så man kan stoltsera med den i sommar. men nästa vecka så ska ett gymkort inkasseras så jag och min pojkvän kan träna lite så vi inte lägger på oss någon form utav sambokilon, eftersom jag igår lekte hemma fru och bakade bröd, griljera en julskinka och baka julgodis, så det blev julmys med julsmust och grejer, mumma! : )
men innan jul är det ändå ingen ide att försöka träna bort ngnting som kommer placera sig där det vill ändå efter allt julmums. men sen så jäklar, det får bli ett nyårslöfte som för så många andra, men de ska inte bli ett löfte, det ska bli en livsstil och ett välmående, känner sån skillnad nu när jag inte tränar, kan vakna halv 12 och vara pisstrött och vill sova flera timmar till, men när man tränar så flyger man upp ur sängen av sig själv vid nio, tio och känner att man är redo att fånga dagen och är full av energi, så det är lika bra att fortsätta träna, man mår så mycket bättre. men det är det här med den välkända karaktären som stolt briljerar ;)

och snart är min semester slut, tiden går så himla fort, det är så latmasken börjar göra uppror i ryggmärgen för den känner på sig att man är snart tillbaka, back on track, nu ska det minnsan jobbas igen, det känns konstigt för det känns som jag inte jobbat på evigheter, men lite skönt ska de väl bli att få röra på fläsket igen och känna att man tillför någon nytta i samhället och gör sig förtjänt av sin lön. Så nästa år kan det hända att man ska jobba lite extra och inkassera lite pengar på sånt som komma skall ...
för johanna har hittat mannen i sitt liv och ska stadga sig, inget mera bo i en väska eller bo på hundra miljoner ställen, så lägenheten i sthlm är uppsagd, härmed viger jag mitt liv åt äckelhålan i sandviken, men vad gör man inte för kärleken. och med en bil och ett körkort så är ju möjligheterna många om man känner att inavlet tränger sig på. Men det känns bra att komma hem och bo här, har ju alla mina nära och kära i min omgivning, så det kan faktiskt inte bli bättre, plus att mitt jobb är så bra på det sättet att man kan i stort sett bo vart man vill egentligen, och för mig tart det 1,5h till jobbet så det är faktiskt ingenting.

lycka, eufori, glädje. Jag trivs, Jag är nöjd, Jag är glad och fruktansvärt nykär.

Nu ska jag placera mig i duschen och dra en repa med dammsugaren för nu är det barnfritt, så nu
ska smulorna all världens väg från golvet ... :)



Julsmyset

Vi hörs. ;D

Tack o Hej lycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0