K its word.

Kärlek & Körkort, är vad jag ska tillbringa min december månad med.

Har skrivit in mig på körskolan och läser ytterst lite teori, för jag kommer klia
bort allt hår från min skalle innan detta är klart, så himla mycket att försöka få
in i skallen, Jag blir tooookig helt enkelt, ska gå på teorigrej imorgon få se om man
får in något mer i huvudet utav detta, har bestämt mig åtminstone att jag ska ha
körkortet en gång för alla, om jag så ska bli som tidigare nämnt, TOKIG!
men ett steg på vägen iallafall, tänker inte ge mig som sist. så jag behöver all
pepp och motivation i världen jag kan få antar jag.

eftersom jag är så dålig på att blogga med både bilder och text, så kommer detta bestå
av en text och jag har ingen aning vad jag pysslat med på sistone, gör saker hela tiden
och ingenting ...

ska bättra mig inom en snar framtid, men jag är hemma och leker hemmafru, toffel och kärlekskrank
och däremellan försöker jag pussla in en och annan vän i mitt kärleksfulla liv ;) ...
rolig sådär jag, anti love girl, gick emot sina principer och står nu där själv,
men jag sväljer min stolthet och erkänner .... :D

men just nu står körkortet på prio ett på min agenda, så får vi se vad nästa steg i mitt liv är.

har dock sagt upp lägenheten i tumba för att förflytta mig närmare nära & kära ...

Nu har jag semester/jullov som ska avnjutas.

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0