God fortsättning...

Nu är den lilla semestern slut, imorgon ska man kliva ombord på miss cindy igen,
men efter trettio dagar har man hunnit inta det heliga och bekväma soffläget,
ätit massa julmat och lagt på sig 3 sambo kilon, vilket inte är okej, men jag säger så här
nu är det andra bullar, nyårslöfte, kör bara :D
Så jag hoppas mina tio dagar kommer gå fort kommer behöva träna och plugga körteori
varje liten minut när jag är ledig på båten.
Ska iväg och göra riskettan idag, och halkbanan är bokad, sen återstår dom andra
två tunga proven, peppa, peppa, peppa, säger jag bara.
Men börjar känna mig aningen stressad i min tillvaro. Har lite väl mycket inbokat nästa gång
jag kommer hem, Körkortsprov, Alborgen m tjejgänget och tatueringstid, men det som gör mig
ännu mer stressad deluxe är att jag kliver av och måste stressa iväg till tumba och hämta räkningar
sen upp till mitt andra hem och kvartera in för jag har körskola dagen efter tidigt på morgonen,
plus att man blir inte mer stressad över att man ska vara ur lägenheten 1 mars och vet inte riktigt vart
jag ska bosätta mig än, har väl några små trådar som det dragits i men det återstår att se hur
det blir med allting, tålamod är jag inte direkt känd för att ha, vill att allt ska ske helst nyss, men
som sagt, vi får se.

Nu lär jag däremot svira om och slänga i en tvätt. Sen knalla in till stan med en 40 minuters iskall prommis.
brr.



Juldagen



Julddagen red party ...

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken härlig ögonfärg du har!

2011-02-04 @ 03:06:39
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0