Mycket på kort tid.

Mycket som hänt på kort tid, varav min bloggtorka, hinner inte riktigt med.
jobbade tretton dagar efter semestern, roligt men kaotiskt pass, vilket
relaterade till maximal trötthet på min ledighet, har dock hunnit med en hel
del, åkte hem och träffade massa folk jag ville se, åkt ner med två flyttlass
till sthlm, bränt en massa pengar, grillat, tagit en spontan fylla ggr 2, sen
badat jacuzzi, varit ut på 2 middagar, druckit rose, varit på bio, and so on,
hinner som vanligt alltid med mycket trots att jag varit riktigt trött, men
jag gillar de, hann även se min söta lilla kusin så go.

Nu är jag i sthlm och stirrar på mina flyttkartonger, ska jag ta tag i det eller inte,
vore skönt att ha det gjort, men alla som känner mig vet att jag är segast.



fina middagen med paulina på grodan på östermalm tror jag.
trevlig gårdag. i like .

Bjuder på mer en annan gång.

jag har också hittat en secondhand butik som jag är kär i . i like .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0