Segaste ?

Blev frivilligt väckt vid halv 9 imorse av bästa Farmor, bad henne
ringa mig så jag kunde gå upp till sjukhuset och träffa henne lite
medans hon vänta på farfar, så jag umgicks med henne i 2h, tyvärr
drog de ut på tiden så hon har fått varit där hela dagen.
Men jag intog soffläge ganska snabbt och har försökt besluta mig med
vad jag ska göra, kikade på Avatar, helt okej film!
Borde plocka undan lite och städa här hemma, men känner faktiskt
inte för att göra särskilt mycket alls, är hur seg och trött som
helst, tänkte pallra mig till viken få se om jag orkar de, ska
göra en kraftansträngning och slänga mig i duschen till
att börja med, men just nu kändes de så skönt att bara vara.
Somnade redan 21.30 igår kväll, var riktigt trött efter man
varit uppe halva natten på kryss och vänt dygnet efter man
jobbat dag, vilken kommer bli att jag är supertrött när jag
ska jobba i bar i helgen. Men det blir nog bra ändå, man
är ju som sagt van att vända på dygnet hit och dit hela tiden.
Satt även och kikade på lägenheter i sthlm idag, hittade en jag
blev väldigt intresserad av, skickade iväg ett mail så får man se
om man får något svar.
Suger fortfarande på segerns sötma, riktigt glad är jag.
det är kul att det får gå bra för en någon gång också.
Jag gillar´t!
 


Jag & min kära vapendragare Lauris . tror inte man kan bli snyggare
än så här ;)

Bra att Lauris & Pittlina båda drar utomlands och härjar, men jag då? ;)
Hallå?!?! :D

Näe en cigg på detta så ska jag väl ta och fundera ut hur jag ska fånga min dag.

Ladda om batterierna!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0