Obeskrivligt.

Igår använde jag mig utav mina kock skills och tillagade middag
till pattsan mig och tim, risotto med diverse ingredienser och
kyckling, det blev riktigt bra, tyckte jag iallafall ;) ...
Slutligen kom paulina och det var skönt att få komma in till sin
lägenhet och bara vara. Sov som en liten baby sen i min egna säng.
Inte varit hemma på 23 dagar, räkna även ut att på en månad kommer
jag ha gjort 276 arbetstimmar, galet värre. En vanlig svensson gör
180 på en månad liksom.

Har även hunnit styra upp en klipptid, vilket lär behövas med mitt
burr just nu, skulle behövas en hårfärgning också, men de får vänta.

Ska kolla tvättid, sen ta mig en dusch och ramla iväg till storvik,
måste hämta post och kläder som jag beställt. stress, stress, stress.

Ingen vila, Ingen ro ... :)



Solen skiner iallafall . välkommnar våren med en dans. ;)

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0