NyckelTragedi.

allvarligt talat, lite trött på livet man blir. sätter mig på bussen hem, har redan
ett tungt femtondagars pass i min bakficka och två barpass kvar i land att
tillgodo göra, så jag börjar kolla i väska och jacka efter min hemnyckel, bara för att...
tro det eller ej så är den totalt borta, snäll som pattsan är får jag komma hem till
henne och få i mig käk och grejer eftersom jag inte hunnit käka på hela dagen,
kollar igenom alla väskor och jacka en gång till och det finns inte ens susning till
en nyckel, och extra nyckeln har paulina som är på eckerölinjen, där gör nyckeln
ingen nytta alls, suck! Kände de på mig att den alltid ska finnas hos pattsan. ifall något
sånt här skulle hända, jag känner mig själv för bra. hahaha .... suck!
Har nu sovit som aldrig förr och fått i mig käk, känner mig som en zombie men de
går nog över, soffläge hela dagen! ....
Och för att klargöra maria, så lovar jag att jag fortfarande är kvar i tapas, har bara
jobbat extra på min lediga tid ... så din tröstätarhörna kommer att bestå ;)

Bara ett pass kvar. sen får jag vara ledig, ledig, ledig! : )

Puss/Hej!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jobbar du 25-26 april??

2010-04-10 @ 16:39:16
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Maria

Underbart! Då känner jag mig trygg igen!<3

2010-04-11 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0