mer ingående.

tio dagars kämpande ...
bästa crewet någonsin. jag känner så iallafall.
Inget går upp emot att äta räkor och dricka
ett glas vin till eller hur? eller ha myskväll med
chirre och dirre, inte alls, eller skratta tills man avlider,
inget blir hellre sämre av en timmes fotboll och en vinst
på 20-5 ... näe inte alls, inget blir hellre sämre av att gå
ut en kväll och dansa och umgås heller. Inte alls faktiskt!
Fick även en allergichock på båten käkade cheeseballs
med chilismak, mina läppar svullna upp och ansiktet pulserade,
skum känsla, tur det gick över men det var otippat.
Inget gick upp emot heller över att en gäst bad mig stoppa
upp mackjäveln i röven för att han tyckte inte om gubbröra,
jag blev chockad, Jag fatta ingenting, men personen gick
åtminstone därifrån med pengarna tillbaka och vi bakom disken
med rent samvete, allt för fridens skull! :)
Fick även en present, en bok för att jag gick vidare till final med
en drink jag skickade in som bidrag med, så jag ska på intern final
med båtarna imorgon, det ska bli jätteroligt faktiskt.
Nervös är jag ju som vanligt, och har pladdrat sönder alla i min omgivning
pga detta, men nervös får man väl vara, det är man väl alltid
första gången då det är något nytt som inträffat. drygt dock att
ta en ToR med tåget till sthlm fram och tillbaka men det får det helt
klart vara värt.
Har haft en trevlig hemkomst hittills, utgång med bästa vänner i lördags
längesen jag haft tid att gå ut, dock otroligt väldigt mycket folk ute.
Sen har jag fastnat hos bettan sen dess, sett på film och myst, mycket
trevligt, hann med en sväng på stan också, inhandla diverse saker och
en fika med fyra vänner. mycket trevligt, avslutandes med ännu mer filmmys.
Så det ska vara, ska försöka hoppa i säng och sova så jag är pigg imorgoin
när klockan ringer så jag orkar hoppa in i duschen och packa ihop det jag
behöver för ett dygn på östersjön, Klädvalet är jag fortfarande förvirrad över.



Jag gillar att det är sol, Jag gillar att det är vår. så därför firade jag
med en cider under våran fika, det roliga är att han fråga inte leg på mig
men sen när han kom och duka av ville han ha leg på bettan för han
såg att hon smakat en klunk utav mig. hahahahahaha :)

Life is a bitch and still so am i ...


Kommentarer
Postat av: Katuka

Jävla knäppa gubbjävel hahaha

kommer att sakna er på semestern men kommer säkert ha massa att bäretta hoppas de går bra för dig nu om ja fatta de rätt ska du på nå slut tävling lycka till kraaaam

2010-04-28 @ 08:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0