en lycklig jävel

mjahapp, oanade vändningar.
segerdans samt misärt kaos.

Efter man jobbat tio dagar fick man ett glädjande besked som
jag gladeligen tackade ja till och blir kvar på båten tills på fredag.
femton härliga, tunga, intensiva, oanade dagar på sjön.
Men jag är fruktansvärt glad att hårt slit gett utdelning. tack tack och åter tack.
Det som återstår är dessutom jobb när jag kommer hem också,
får se de från den ljusa sidan, kommer ha en trevlig sommar.

Och varför jag är lycklig är för att jag är tilldelad vik i baren.

nu ska jag proppa i mig mat, ta mig en dusch och få mig lite sömn.

Låter som en toppenide.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt för dig. Grattis! :)

2010-04-07 @ 20:25:24
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis gumsan!! Så skoj för dig! Men vem ska nu skydda min tröstätarhörna i Tapas???;) Kraam

2010-04-08 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0