orklund.

ska jag orka resa mig ur sängen ...
ska jag orka göra käk om jag är hungrig.
ska jag orka hoppa in i duschen ...
eller ska jag orka gå iväg och sola,
ska jag orka gå till systemet, ska jag
orka dricka och va social? ... ska jag
orka förflytta mig till soffan och se en
film, eller ska jag orka städa och plocka
ihop i denna röra ... näe, jag orkar ingenting.
vill blunda och vara någon annanstans.
eller låta tiden antingen vara förbi eller stå stilla.

-

kanot med paulina i högbo igår är lika med stel överkropp.
poweryoga är lika med underligt?  och stelare kropp kanske.

jag ska försöka fånga en smutta av denna dag iallafall.
och se på filmen Män som hatar kvinnor  .... passligt!

kliver på en dag tidigare. jobb jobb . hoppas de går bra.

kiss and sweetness.

nu ska jag ringa sandra miss her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0