men jahaaaaaaaaaaaaaaa

sjukt tråkigt att blogga på sista tiden . man jobbar och står i .
lortar runt på båten och orkar inte piffa upp sig de minsta.
näe. man orkar inte de bara helt enkelt. i give a shit ibland.
men ja flundrar på om ja ska dra mig in i solariet verkar inte
bli nå sömn för min del ändå, borde dock, med tanke på att ja
somna sex imorse, upp åtta på övning, sov två timmar till och
sen jobba fyra, och nu nattpasset klockan åtta, noll, noll .
ska kanske sova en timme så kanske man hinner i solariet.
äh de visar sig, ska dryga klart mig på lina först. hon är så tråkig
på msn . jepp . för de är hon .

näääe, men jag har noll att informera omvärlden med.

hoppas på vissa saker bara. håller tummar och skit.

ah hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0