lättnad.

jag gjorde det, jag klarade det, utan att se ut som alice cooper efteråt.
en gnutta stolt, en gnutta smärtsamt. men det värsta är över.
dax att bearbeta bort allt  som blivit upprivet igen.
men på nå vis känns det bättre nu. jag slipper dra hela berget själv.
kan dock inte sova, eftersom jag däcka av utmattning och käk o en mellis.
skönt att krypa ner i en soffa, slappna av och sen däcka, men de
är inge bra för nu kan jag inte sova och jag ska upp tidigt imorgon.
ska nämligen åter på jobb. har bara gjort ett dygns visit som hastigast.

men de är en lång historia som vi gör kort.

är glad att de finns så bra människor i min närhet, som hjälper,
stödjer och ställer upp. ni som känner er utpekade, ska veta
att det är guld värt.

01.54 finsk tid, 00.54 svensk tid 22.54 hos min solstråle lauris. miss you!

gick på jobb en dag tidigare, studiebesök på min motvakt. trevligt.
nu återstår en del jobbdagar ... det kommer förhoppningsvis gå bra.

och kanske kan jag börja le igen ...

Kommentarer
Postat av: paulina

Aj Laaav u

2009-09-08 @ 12:47:45
Postat av: Sanna

Jobbar du den 9/10? Då kommer jag och kryssar på cindy iaf :)

2009-09-08 @ 18:24:17
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0