baluba.

igår unna jag mig en ansiktsbehandling på spat, med peeling,
rengöring, bryn och ögonfransfärgning, plockning, ansiktsmask,
etc, etc, massage aaah det dära, det var skönt. och fin blev man
också. bättre på mitt yttre, de var jag värd.

jobbat idag, jobbar alla dagar ... aaah för det gör jag,
men idag var man på säkerhetsövning här ombord,
så svårt bara att hålla sig vaken när man ska sitta
stilla och lyssna i en och en halv timme, när man jobbar
annars härjar man ju runt så då hinner man inte tänka
på att man är trött nix.

imorgon är det hemgång tror jag, om jag inte
får stanna och dra in lite extra stash, skulle
sitta fint tycker jag, välbehövligt.

har annars inget roligt att tillägga.

ska kolla om portersteken är något att förtära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0