Prisa egentiden.

Första gången på ledigheten jag är själv, skönt, tystnad...
men jag har roliga trevliga dagar, men med all hysteri omkring
en jämt på jobbet så behöver man lite lugn och ro och egentid.
Nog för ja inte tycker om att va själv men det är nyttigt.
Har röjt undan lite här hemma men imorn blir det storstädning
och megatvättning, mammsen kommer hit och ska julpynta...
varför hon nu fått detta infall kan jag inte svara på men de gör
inte mig ngt att de blir lite julmys här hemma ... synd bara att
man missar det mysiga under julen ... och allt julstök innan,
för då jobbar jag, bläe.

Sjukt glad att äntligen fått umgås med bästa Laura som varit
utomlands alltför länge, snuffsan min! :) ....
Och sjukt kul att finspångsjohan pallrat sig till gävle från loskogen.
men snart är det dax att göra ett besök i finspång och då kan
de hände att sanna och freja får sig ett besök också, vilket
är på tiden, och soffe med ... så watch out .... se till att ha
gevalia hemma ifall det blir oväntat besök ;) ....

nu ska jag se om det finns något bra på tvn, så man kan slappa
alabama, och shit va skönt att va hemma en lördag slippa kroghysterin,
fyllan, köerna, skriken . urk.


Kommentarer
Postat av: sanna

Jocke är kaffetokig, så det finns alltid gevalia i vårt hem ;P Du är så välkommen så!

2009-11-22 @ 12:14:45
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0