Men jaa. kanske typ.

som vanligt är det alltid mitt fel.  och om det inte är det
så blir det så iallafall.

idag har jag kämpat för kung och fosterland och
det är riktigt mysigt och fint i min lägenhet nu,
synd att man inte riktigt kan ta del av de hela
eftersom man jobbar större delen av december. osv.

avsluta kvällen med tjejkväll hos pattsan, massa
gamla minnen snack och vin på det mysigt.
bästa carro kanske den bästa i världen vet hur
mycket jag diggar hennes hemgjorda köttbullar,
tror inte hon tagit med sig en burk med såna till
mig. Huuuuur glad blev man inte då :) lovely!
Aaaah det är vänner det, toppen kväll ...
och pattsan är kung hon som gick på mitt tips,
köpte vinet tre små apor, snällt av min lilla fattiga
student att bjuda på vin! ....

mysfaktorn är hög, mindre hög för jag är beroende av true blood och har nu tagit mig igenom hela säsong ett och klockan är fem på morgonen, det är liksom lite mindre bra, men imorn är det min sista lediga dag, så jag skyller väl på att de va därför man va vaken så länge hahaha .... men sjukt bra serie! :)

Så imorgon står packning på schemat få se vad man ska hitta på resten av dagen. sooova kanske? ;)

ska bli skönt att komma iväg till jobbet faktiskt. man är lagomt pepp efter tio dagars ledighet, klockrent och efter tio dagars jobb vill man bara hem hem hem, så på så vis klagar man inte på sitt jobb, skönt med fast inkomst och ett jobb är glad att jag har de under dessa tider .... Alltid skönt att veta att man har pengar och kan stå på egna ben, ooooftast :) ... men de finns inget värre än att leva på andra. Så därför ska man iväg och kämpa så svetten sprutar. Bästa är också att man inte gör av med nå pengar när man är på jobb också, ändå lyckas jag alltid bränna min lön, även fast man försöker spara ash .. men ja bränner mina pengar ... som mina kollegor säger För att jag kan, haha så sant så. huvudsaken man lägger pengarna på de viktigaste sakerna först.

Nu ska jag feting sova.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0