jobbar...

jobbar som vanligt. snart är helgen över vilket inte gör mig ett dugg.
Borde lagt mig för längesen men ska göra det snart i guess.

Mår inte det minsta dåligt, och lider inte av några större problem.
Vilket är skönt för en gångs skull. mitt visserligen enda och
största problem är förhoppningsvis snart ur världen.

Just got one thing to say.
Jag tycker inte om att blanda min fritid och min arbetstid,
det är skilda saker var och en för sig. Det som är här,
händer här och det som är hemma är hemma. och vill
jag beblanda något av det ska jag göra det av egen vilja.

förövrigt är jag trött på att bli nerstampad och få
saker och ting att bli vända till mitt fel, jag kan räkna
upp på tio fingrar saker som sårat mig ...
så därför skiter jag i det här nu.
Det blir bland annat billigare så.

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0