Todeloo!

Nu har man gjort de teoretiska slutprovet,
ska få tillbaka provsvaret i veckan, hoppas
det har gått bra! :) sen börjar man på vinkurs
denna vecka, hoppas allt går vägen. spännande.
kommer nog ha lite småfel här och var,
i bristande never liksom, men i de stora hela
så kunde jag nästan varenda fråga, toppiloppen!
och för er som undrar, lägg ner och kommentera
om ni har något vettigt och skriva, och jag vet att
min hår ser ut som skit, men blonderar man fyrahundraelva
gånger i rad tappar man håret, så håret kommer se
ut som skit ett tag, men de är upp till mig, så grown up,
men eftersom kommentaren kommer från järbo, så
känns de som de rann av mig rätt snabbt ;)

ah, nu ska jag städa litegrann och käka lunch ...

Snart är det hemgång som gäller .... och snart är jag bartender.
och tack för alla trevliga kommentarer jag fått ... Känns
skönt o ha lite stöd när man försöker använda hjärnkontoret.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0