Tjena hallå där blogglund!

Idag hade vi som sagt prov, jejj! ....
och fortsatte eftermiddagen med
drinkar och skit, och så hade vi drinktävling,
Och guess vem som van, MOI! ... jättekul
tyckte jag, grattis till mig! med lite inspiration
fick drinken heta X-girlfriend eftersom den va
så sur ... haha :) ah de va skoj, så kommer man
hamna på skolans hemsida! Sen va man iväg
på systemet och inhandla diverse alkoholhaltiga
drycker, och tvätta nyss ur en färgning ur håret,
inte direkt ljust än, men lär vänta ett tag innan
jag färgar igen, annars kommer jag bli flintis,
well, ska fortsätta mitt drickande och dra på mig
partyskorna och göra götet osäkert, tjing!



Vinnardrinken, yes ... smarrigt!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis älskling ;D fan va ja är stolt över dig du kommer bli så jävla guld att ha i baren, me love you longtime, och saknar dig som fan . dags att pallra sig¨hemmåt.

kramkram

2009-05-16 @ 13:05:11
Postat av: Sandra

Jaa va bra du e! Grattis! :)

2009-05-17 @ 12:18:25
URL: http://bloggen.fi/sandralainen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0