Tjabbalooouba!

Denna dag har bestått av desto mindre ....
har fipplat med en grej mamms ska få på morsdag.
så jag var ner till mormor och kirra en grej och drog
en snabb solning på gymmet .. har dock suttit
i solen hela förmiddagen men den solen ger inget
snabbt resultat, otålig som man är. Har även fortsatt
mitt flyttpackande, bara kläderna och skorna kvar.
men försöker komma på annat och göra för att skjuta
upp det, sjukt tråkigt att packa och skit. vet inte ens vad
som ska med eller inte .... har så mycke prylar bara,
så jag blir helt trött och matt på det. men ska bege mig
upp i mitt rum och se vad jag hittar ... så kanske man
kan köra iväg lite prylar redan imorgon, återstår att se.

Ska fortsätta njuta av denna kväll ....
jobbet närmar sig.

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0