Jobb(igt)

Varit en helt ok dag till att börja med, en del att göra men ändå rätt ok.
och jag säger då det, gud vad den människan gör mig nervöst.
Jag vet inte vad det kan ha varit, men något åtminstone... hrm spännande.
efter man kört sitt race idag så börja man eftermiddagen med att
dra igång storstädningen, röjjet vad man nu allt kan och vill kalla det,
släpa massa stolar, hoppa över en soffa, bära, släpa, sen fick man
tejpa över alla heltäckningsmattor och lägga träplattor över så det
inte förstörs och skitar ner när man börjar röjjningen och städningen
och ombyggnaden ... ah u name it . så idag efter man slutat var
man helt slut, och ont i knäna efter man krypit runt på alla fyra
med en tejprulle i handen. och massa plast. jordens migrän ...
satt på poppern och sög i mig frisk luft, ska upp sju imorgon så
klockan är elva, brukar inte lägga mig så här tidigt med känner
att ska jag orka med att leva imorgon när klockan ringer halv sju
så är det på tiden att jag sover, en dusch kallar dock först.

tack o hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0