Hurra.

Jag fick mvg trots allt i thinkelink, bra jobbat, lite småfel här
och var men det ska fixas i helgen, då blir det stenhårt jäkla
pluggande vill jag lova,puhu! ....men nu vet man iallafall
vad man måste plugga på ... etc.
nu ska vi ha drinktvävling, komponera en egen drink
osv, men innan det ska vi ha praktiskt drinkprov,
hoppas det går bra :) Jajjemen!
Har fått lite mat i mig, ska kika över drinkrecepten,
sen öppna upp baren, ikväll blir det nog ut en sväng,
sista gången man kan gå ut o svänga på sina lurviga,
sen väntar liseberg och drinkskola imorgon på en möhippa
kan bli skoj vettni! .... sen är det den stora pluggardagen
på söndag, och efter det kan man pusta ut teorimässigt
iallafall och gå in på vinet .

Vi säger så tack för mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0