Ännu en dag med plugg.

Det känns trots allt riktigt bra och alla småprov vi haft hittills har man haft
mvg på, så jag hoppas de fortsätter i den riktningen, har även prov igen
på fredag, så de gäller att plugga in whiskydelen nu och även få in alla
likörer, puh, massor att tänka på, svårt att lära sig 50 likörer med all
procenthalt på alla, wej! Ska dessutom lära sig drinkar samtidigt,
men de känns som de flesta sitter, ska lära sig kaffedrinkar och alkoholfria
som jag bör kunna till imorgon. Så det känns som de snurrar snyggt
i mitt huvud nu. Men jag njuter varje sekund jag står i baren och med allt
nytt jag får lära mig, kommer bli kul att stå i en bar och veta att man kan
och att man vet, samt kunna bakgrunden till saker och ting och varför.
Man lär så länge man lever .... fått lära sig om stamdrinkar idag och hur
man kan göra om dom etc. Läckert säger jag bara! :)
denna dag blir faktiskt en riktig pluggdag .... få se om de finns nå mer
som bör hittas på ...

Jag har inte ens fått hemlängtan än, trivs att vara på vift. saknar såklart mina vänner o familj! :)
men de hör till .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0