Trasig.

ut ur dimman och in i spritångesten ... (skämt och sido...)

äntligen hemma efter ett långt arbetspass som kändes som
dess evighet, hualigen, har lekt byggnadsarbetare nere i landskrona
och lyft skrot och tejpat som en apa .... men de funka det också,
haft det trevligt med alla arbetskollegor och hunnit med att träffa
och lära känna en del bättre eftersom alla har olika tider i normala
fall och jobbar på olika avdelningar. Så man har gjort mycket roligt
ihop under dom här dagarna. dock som ja skrev tidigare är ja ett
miffo och skulle hålla mig vaken tills mitt tåg gick hem på måndag
morgon klockan 5.45 .... och vid tre tiden var jag så utmattad och
trött att jag sov som en stock .... och vaknar 5.45 .... så jag missa
skiten hade sån tur att jag fick tips av en kollega som skulle åka
buss från malmö att det nog gick ända till sthlm, så den bussen
fick de bli, så tre timmars sömn kändes de som ja skulle dö
av sömnbrist ... 8 h bussresa plus tåg på detta, jag mådde knappast bra.
men efter man ställt ner sina grejer i hallen pustat ut .... druckit ett glas
cola, fått i sig lite onyttigt och somna till en bra film ... härligt.
Idag sov man, sen upp och härja, gjorde en helrenovering av sig
själv och försökte med lägenheten, somna dock om igen av trötthet,
drog till storvik och härja en snabbis, sen åkte jag och paulina
till valbo, checka mobilt bredband utan framgång, vidare till gävle
och häcka där, hon skulle prompt fixa med mitt hår, men de blev
säkert bra, hem till storvik igen och hälsa på, på tjädersvängen,
numera bor man inte hemma längre så de blir en övernattning här,
ska nämligen upp halv 8 imorgon ska se när lillebror går ut skolan,
man lär ju va hemma och visa att man är en syster nu när man
ändå är hemma, är dock inte så pigg på att gå upp tidigt, men ja hinner
nog sova ....
dessutom en glädjande nyhet är att ja ska få köpa soffa av bästa sasse,
kunde inte blivit bättre och kommit lägligare, du är bäst, tack för den! :)

Fundering; Skattepengar, undra när man får den, alla säger massa olika saker,
jag har själv noll, komma noll i koll, men de är som vanligt .....

Vad mer kan tilläggas, jag har tappat all respekt för den manliga faktorn,
kanske eventuellt den kvinnliga också, men inte för mig själv ....
man lär ju sluta se mellan fingrarna och ta tillvara på förpliktelser och
hålla sig till dom .... men finns dom inte, so lets rock n roll liksom ...

Jag säger bara det, praktik i helgen, tagga tagga tagga! kan bli kul. ...
men vila hade inte suttit fel efter jobbet ... 3 helgdagar. puh! :)
working my ass off . ...

Nu lär jag sova på riktigt!
Ska upp snart. sleep tight!



ska hålla på och toka mig som vanligt! .... botten upp... haha eller inte!

OUT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skattepengarna har redan kommit :)

2009-06-10 @ 09:52:32
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag fick skattepengarna igår! =)

Haha det var jud e kortet jag tog! Vilken rolig kväll det var! ;)

2009-06-10 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0