HeellouW!

igår så städa man minsann, duktigt av mig!
sen in på stan, träffa lina, hitta rea på hemtex
och köpte en matta, sängkläder och fina
handdukar... toppen! Sen blev det en snabb
lunch sen hem till mitt, och senare ut och springa.
årets händelse faktiskt att jag tog på mig 
springskorna och drog iväg 3km haha klockrent.
sen blev de käk, dusch och tvsällskap, trevligt!
men min tanke va att man skulle vakna i tid idag så
jag skulle hinna tvätta och åka iväg, men ska göra
mig iordning och åka o hälsa på bebis sen vidare
till storvik i guess. det blir säkert bra det.

näe, dax att ta tag i det som ska tas tag i ..
go for a ride in the bus. boring!

TJENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0