Fullt upp!

dåligt av mig att inte ha bloggat sen dagen innan
jag åkte iväg på jobb, i know, men har ju som sagt
jobbat och inte ens haft tid att sitta vid en dator.
Men dagarna har gått fort, har dock åkt på en jäkla
förkylning, och roddat runt i ett icke fungerande cafe
efter docken så man har lite ryggont på det och
känner sig som ett stort kaos, eftersom inget riktigt
är som de ska, men hoppas snarast på förbättring.
Men skumt o va sjuk på sommaren? EH!
hostar och snörvlar ihjäl mig det är mindre skoj,
har även hunnit lega nu i 2 dagar och glassa i
solen en hel dag, det är inget man klagar över om
man säger så, blir dock rätt röd, men vafan ;P ...
Har inget spännande att tillägga mer än att jag
ska äta nu, sen jobba min sista natt, sola mera imorgon
och sen kliva av båtfanskapet och njuta av solen med
10 dagars ledighet, .... eller så blir de regn som vanligt,
haha men hoppas på bättre ...

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0