intressant.

klockan är mycket och det är dax att sova, har en hel del
som måste göras inför morgondagen eftersom det är
sista dagen innan man pallrar sig iväg på jobb igen i
tio dagar .... det ska bli skönt, har kommit på en jäkla
fördel med att jobba på båt. INGA MYGGBETT!
för nu har jag en miljon pöh.
Har hunnit med två födelsedagsfester, trevligt,
samt släkträff, kul o se sina små kusiner och
allihop, längesen, hade dock gärna stannat längre
men kan inte svika mina bättre hälfter när dom
fyller år.

finns mycket jag vill för tillfället men känner mig
sinnes och själsligt förvirrad.
Jag vet inte hur jag ska bete mig, skumt!

har hunnit träffa många denna ledighet, dåligt dock
att jag inte träffat sasse, måste göras ... har dock
en del planer nästa ledighet får se hur det blir med
det ...

imorgon finns de andra roliga planer dessutom.

sova nu .

me like johan! :) ... han är en pärla! puss på dig .

o puss på alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0