edhardy extas.

satt och surfa och till min upptäckt, vilket är svårt att hitta eftersom man inte
får göra reklam med bilder och det endast är en beställningsvara.
pga alkohollagen så är merförsäljning inte ett tillåtet medel framför allt inte
på systembolaget, så till det jag försöker få fram edhardy har kommit till
sverige i sjukt snygga vinflaskor, finns redan allt världen omkring för
att inte nämna sjukt snygga vodkaflaskor, öl, skumpa, vin and u name it :)
Jag ska beställa när jag kommer hem, dom ska få pryda min vägg.
i like it soo very a looooot. i extas oh ja! :D
Här är det!



Blev man inte kär så blev man ..... hahahahah.

Hela dagen är uppstyrd förövrigt gjort allt jag ska förutom att packa.
Har tryckt en välförtjänt pizza eftersom jag varit nyttig de senaste
veckorna iallafall. men men ska jobba i femton dagar så :)
Så en packning på det här så .
såg föresten en sjukt söt film nyss . mys mys.

Tack & Hej för mig ....

Hoppas vi ses snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0