Då var man hemma åter igen.

efter tio härliga.
eller? :)
Har haft ett roligt pass, spa;at mig, käkat mumsig pardelle,
gått på fireround, besökt "bryggan" och fått sightseeing där,
mycket spännande va det, och tusen frågor blev det.
och fint va det, sitta och kika på båtar i stjärn natten med
kikare. De va häftigt! så man vet vad som händer .

Jag tog även slutligen mod till mig, Jag gjorde det, har väntat
så länge på de rätta tillfället, kanske till och med i två år nästan.
och jag gjorde det, så stolt. och hur de blir utav det återstår att
se, kanske för tidigt att säga, eller så är det dåligt läst av mig.
Jag håller tummarna. Mood;et går lite upp o ner ...
Bambi på hal is, i ett virrvarr av hjärtsnörp ? ;) ....
ah man vet aldrig riktigt, men snacka om vokabulärexebtionist.
orden bara kom, och tro mig du var värd dom. din värmde mest.
tro mig jag väntar. det är värt allt.
Nu kör vi.

Äntligen har svinet i armet släppt taget. tackar för de! välkommen åter.

Har haft ett annars klockrent pass, det flöt på som smällt smör. i like, det är så
de ska vara, inga problemas. dock för lite sömn, nattuggla som man är .

två slutar ;( .... nya tillkommer en tumme upp för de ?

ähum, pattsan mötte mig på väg hem idag, vi såg film. trevligt va de .
höll på att bli trött på livet när ja åkte buss hem. man är härdad men
inte i ett vakum. spyor och folk som pissar på bussar och sjunger ?
ah, det är kryssning de. Jag gillar kryssningar, förut.

bettan gick hem, jag är här, det blev stökigt som vanligt när jag kom hem.
klockan tickar på, såg en till film, ska gå ut och säga godnatt med en cigging.
för imorgon lär man upp och styrlunda som vanligt.
Måste planera, suck .

ah, ciggen väntar. good . i need a picture of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0