arbetspass och julstämning.

Haft ett arbetspass åter igen på tio dagar, med både bra och dåliga saker.
men mest bra såklart. Har åkt en sväng till tallin också där man tog pirran
med sina kollegor och traskade iland.
avslutade passet med p.skiva. mycket trevligt, bra stämning och god mat,
lyckad underhållning. och den dagen slutade i trevligt sällskap dessutom.
i like. sen var det bara att hoppa på tåget, åtta på morgonen med en halvtimmes
sömn i bakfickan, då va man inte kaxig, sen satt man i gävle och slog in
dom sista klapparna, till storvik och överraska släkten att man skulle komma
hem ändå, blev tidig kväller efter allt för få timmar. fick bra julklappar, jag är nöjd. tack o bock.
sen dagen efter besöktes f&f .... mys! och avslutade med hemvändarfest i bra sällskap.
massa spel och glömda ansikten. Sen är man åter hemma i sin lägenhet och har äntligen
fått landat, har sett halva harrypotter sen somna jag och insåg att jag är på tok för
trött för att göra någonting alls. så nu ligger jag i min säng och ska försöka ta igen
lite sömn och kurera mig innan det nalkas jobb igen. Jag längtar. ;) ...

Nu ska jag drömma mig bort en stund med ngt sött på min näthinna tror jag?

Long kisses and hugs.

Paulina borde varit här dessutom.



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0