tröttast.

förstå valborg och jag kom hem halv ett .
kan tala om att det finns vettiga anledningar.
Jag är trött, har huvudvärk och inte hunnit vila ut
sen jobbet, massa plugg och tidiga mornar på det,
sen börja man dricka imorse och hållit på fram tills
nu så fyllan tog aldrig riktigt vid, så man höll väl
en jämn takt hela kvällen,dessutom var de ungefär
bara 18åringar ute, och de kan jag väl unna dom,
för man har själv nyss varit där.
så rätt och slätt så gick jag hem, det blir fler gånger
och jag orkar inte springa runt som en galning på
massa uteställen, nog för jag gillar kroglivet men
eftersom jag utbildar mig till bartender så är jag
nog en del av det och får lön samtidigt, det är nog
det jag vill, ska jag dricka dricker jag hellre något
som är gott och avnjuter det än hetsdricker i mig
något för rusets skull. Längesen jag haft en riktig
utekväll med en riktig fylla nu, men jag tycker helt
ärligt att det är tråkigt. värderar mer än pubkväll
med massa vänner än en galen fylla ....
men tro mig det kommer, jag är fortfarande ung...
ligger bara i en liten pensionärssvacka, umgås
för mycket med dom på båten där man jobbar,
är omsvärmad av passagerar russin :) haha ...
Nu ska jag sova utan att ställa klockan och
vakna när jag känner för de imorgon och det
ska jag lova ska bli så JÄVLA SKÖNT!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0